Erikatta

2008-02-23
15:50:12

Inte kvinnor nog?
Jag läste precis ett inlägg av Blondinbella där hon skriver ut funderingar på varför alla kvinnliga idrottsstjärnor måste se så manliga ut, och varför de inte sminkar sig eller fixar håret. HAHA! Det var så patetiskt så jag visste knappt om det var lönt att reta upp sig på, men jag måste bara. haha. De här människorna är ju inte kända för hur de ser ut för guds skull (det kan ju vem som helst med pengar bli känd för!). De är kända för sina otroliga prestationer och är förebilder för mängder av människor! Alla behöver inte sminka sig och bry sig om hollywoodkändisars outfits för att "lyckas".
Jag tror knappast de funderar på hur håret sitter eller om de har skit under naglarna när de står i startblocken eller uppe i skidbacken. Haha!
De är målmedvetna, fokuserade världsstjärnor, med massvis av fans som inte ens behöver bry sig om smink och håruppsättningar för att bli igenkända!
Dessutom har de kroppar som jag gissar att inte många killar skulle säga nej till! (?)
De imponerar låångt mycket mer på mig än Blondinbellas kommentarer angående detta. Fånigt hah ..


Muskler är snyggt

image262
Larissa Franka, BRASIL

Kommentarer:
#1: Evelina

Hahaha! Seriöst vad tänker människan med? Som om det skulle vara värt att vara stylad i håret innan ett 100meterslopp eller en match, den skulle ju vara förstör på några sekunder.
Jag har inte vågat kolla in hennes blogg, var rädd för att det skulle vara för "blont"...och det verkar ju vara lite så också

2008-02-23 @ 16:08:30
#2: Jelda

svar: haha alla kan ju ite tycka lika :P

2008-02-23 @ 16:16:53
#3: manda

helt rätt erika! Fy fan vilken bimbo, som orkar bry sig om sånt:S Och jo muskler är snyggt, dock inte för mkt, tycker jag. Och angående tanten udner oss. jo... kan ju säga att vi börjr bli lagom trötta nu!

2008-02-23 @ 16:28:23
#4: anna

muskler är jävligt snyggt :O I like!

2008-02-23 @ 22:08:22

Bella vet inget om idrott ^^ kan du tänka dig henne springa 100 meter? xD

2008-02-24 @ 13:29:12
#6: nene

bra skrivet alltså. Muskler är assnyggt. (Bara det inte blir bodybuilder-muskler, haha)

Är det där från Paf open? Jag var där och kollade finalmatcherna och semifinalerna och lite andra matcher, det var underbart. :)

2008-02-24 @ 17:09:33
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: