Erikatta

2008-02-17
10:45:15

Seriefinaldag

Det är en viktigt dag idag. Seriefinal borta mot Värnamo you see och jag är riiktigt sugen på att spela :) det kommer bli en tuff och bra match med två lag som har laddat för denna dagen sedan mötet sist i Örnahallen.

Dagen kommer att se ut så att vi lämnar Hylte 12.00. När vi kommer dit ska B-laget, herrar spela match först så vi ska kolla lite, ta nåt att äta och ladda. Sen blir det uppvärmning, inspike och sen smäller det, matchstart  kl.15.00. Håll tummarna alla fans ^^ hihi

Jag är taggad och lite lite nervös :)


Kommentarer:
#1: MissMimmi

Svar: Haha jepp det är där jag håller till numera ;)

Är du tillräckligt frisk för att spela nu då? :) kram

2008-02-17 @ 13:07:09
#2: Sarah

HAHAHAHHAH SÖT: "jag är taggad och lite lite nervös"

2008-02-17 @ 13:27:20
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: