Erikatta

2008-01-23
09:32:01

09.31 skolan

Hur skönt som helst att få vara hemma igår. För en timmes lektion hade jag behövt vara borta nästan fyra timmar.

Istället var jag hemma och pysslade, målade äntligen om naglarna, började skriva på en utvärdering, ringde herr tatuerare, va hos optikern och på banken, va me Mattias och tränade sen på kvällen.  
Sjuhundratolv gånger bättre än att åka buss fram och tillbaka för en lektion!

Snart ska jag ha svenska och skriva CV men det har jag ju redan gjort ett, ska väl mest bara kolla igenom det om det ska ändras, så får väl se hur aktiv man kan va idag.
Ikväll är det träning, hoppas Pyttan fått sitt brev då :P

Vill ha helg nu ^^


Kommentar:
#1: Therese

Usch ja, det är hemskt att folk ska dö i sån tidig ålder!

2008-01-23 @ 10:42:16
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: