Erikatta

2008-01-15
16:33:54

Älgjakt

Kom till skolan klockan 11 idag och påmindes direkt om att det skulle vara älgjakt idag klockan 12, hade jag helt glömt. Tänkte att det kanske man inte utsätts för ändå men givetvis. Jag och Lovisa sopade banan med våra motståndare ^^ Men det var ju inte utan att man mådde sämst sen. Tävlingen inkluderade att äta 6st mums mums var (mums mums no more eller va sägs Lovisa? fyfan) dricka ett glas äppelcider, hämta ett äpple ur en vattenhink med munnen och likadant en sockerbit ur mjöl.. euueck.
Trea slutade vi som allt som allt iaf, bra jobbat tycker jag nog. Resten av dagen har man haft "deg" i näsan, mjöl i både håret, ögonfransarna och i ögonbrynen. Lika het som alltid ^^

image240< Lovisa och jag

Men nu är jag hemma igen och ska ladda för träning klockan 19.00. Känner för att träna riktigt hårt idag! :)


Kommentar:
#1: Sara

Haha:) Gött inlägg. Festen var hos hugo och hans "fruga" Kerstin:D

2008-01-16 @ 09:03:14
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: