Erikatta

2008-01-31
11:05:03

B-frukt
Läste nyss på Girlylicious blogg så var där en rubrik som löd "Bapelsiner" så kom jag och tänka på att pappa hade berättat om en kille för längesedan som ringde in till radion och skulle tävla och frågan (uppgiften) var då "Säg tre frukter som börjar på B"
Banan sa killen... så var det tyst.
Sen tänkte han men kom inte på nåt så sa han "Bapelsin då för fan!" så slängde han på luren!

haha :O men:
jag kan fan inte heller komma på tre frukter som börjar på B ,kan ni?

Kommentarer:
#1: MissMimmi

Hahaha jag hittade jätteroliga B-frukter på wikipedia! "Bäverbär" till exempel ^^. Checka in dom här: http://sv.wikipedia.org/wiki/Lista_%C3%B6ver_frukter pöss

2008-01-31 @ 18:31:40
#2: Kim

hih kul att du länkat min blogg.. jag har också hört den historien :) Puss påre..

2008-03-02 @ 15:16:04
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: