Erikatta

2008-01-27
11:13:54

..
ja, jag har haft en tuff vecka. men tiden löser allt? ja, det verkar som det blir så. Även om det kommer ta ett tag så är det bara att kämpa på. Men jag tycker nog att en del människor borde visa lite mer repekt för varann. Det är inte bara en eller två som råkar ut för jobbiga saker nu, och någon gång måste man sluta och inte bara göra saken ännu värre. Man borde fatta när man gått så lågt, att det räcker.
Men det blir bättre,

Jag ska t.e.x spela min första elitseriematch idag mot ängelholm. Kommer antagligen skita på mig av nervositet om jag ska spela nåt också hah. Men skönt att volleybollen går bra nu, det känns viktigt för mig nu. 
Ska göra en bra match idag, Solen skiner iaf.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: