Erikatta

2008-01-07
12:30:56

Guld Helg! ....och så vare måndag igen

Först - Grattis till Herrlaget som vann Grand Prix finalen mot Falkenberg igår! Grand Prix Guld minsann.. Not bad not bad :) Donique, me and Fancy hade en aktiv och intressant konversation under matchens gång kan jag avslöja..

Grattis fan :) *klicka för större bild

Måndag idag, ny vecka, nya tag. Skolstart imorgon vilket vi mer eller mindre (mest mindre) ser fram emot. Tack och lov har jag åtminstone ett schema som börjar klockan 11 imorgon men trots det kommer det vara gryymt svårt att ta sig upp ur sängen. Det förstod jag inte allra minst idag när jag väcktes tio i tio och hann somna om innan jag orkade gå upp halv 11 nåt. Dessutom har Erika Maria Persson som bestämde sig för att plugga ifatt en del under lovet inte öppnat en bok förrän igår.. yess underbart...
Det blir verkligen allvar nu, sista terminen som det ju är (PANIIK!)
Träning har det också varit lite halvtaskigt med under lovet. Många träningar har gått bort och så vidare. Men i helgen börjar seriespelat igen och då är det ingen lek, nu jääfflar vetni ska vi köra säsongen ut felfritt right? :D


Har varit ett underbart lov! :) En del utgång med brudarna och det har varit kanon! André ska ha tack för nyår och Linn för sist :) Sarah har varit hemma och glatt oss med sin närvaro, bara för härligt! :D Har varit massa tid med M <3 och så har syrran varit hemma, och det om något känns så tryggt på något sätt! även om vi inte är med varandra hela tiden <3
Massor har hunnit hända under jul!
Men nu är den slut. Och jag misstänker att det är fler än jag som väntar och längtar till sommaren ^^


Kommentarer:
#1: Manda

Snajsiga bilder ricky picky persson, xD Och visst fan längtar man till sommaren! Arn var kanon, ska ju komma uppföljare och sånt med. har nog aldrig blivit så arg på en nunna förr! ^^ FYYY! Imorgon har ja teori..>_

2008-01-07 @ 13:57:48
#2: elise

jag ska skicka låten till dig, man blir så glad! :)

2008-01-07 @ 15:14:49
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: