Erikatta

2008-01-14
14:34:45

Hel dag i skolan

Ett schema som fyller måndagen från 08.10 till 16.50 är ingen vacker syn. Men så har jag ju också nästan ledigt på till exempel torsdag :)
Eftersom jag varit sjuk hade jag dock anmält mig sjuk idag första lektionen, orkade inte ha idrott kände jag. Planerade att ta bussen klockan tio så att jag hann till Filosofilektionen men missade bussen med typ femtio meter :O Såå det var väl bara att vandra hem igen och vänta tills nästa buss timmen efter. Nästan trist ju...

Än så länge har jag idag lärt mig ännu mer om matsmältningssystemet och andningen. Eller repeterat kan man väl säga, det mesta har man ju hört förut. Nu sitter jag och väntar på Engelskan efter att ha gjort en ny upptäckt i schemat, nämligen att de har tagit BORT min bildlektion på måndagar så jag har håla istället. Skulle ju inte förvåna mig om de lägger in den på någon fin sovmorgon istället.. hm.
En sån här dag är man hemma så tidigt som kvart över sex, yeäy..... Tuur att jag börjar 11 på tisdagar ^^
Kan lika gärna ha en jobbig måndag bara jag får ta det lugnt de andra dagarna fram till helgen sen :D


252959-234

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: