Erikatta

2008-01-21
14:23:25

Lång dag fast kort
Dagen går ganska fort ändå märker jag. Det brukar bli så när man har idrott nån gång på dagen har jag märkt ^^
Har till och med haft två intressanta lektioner idag, Filosofi och Naturkunskap! Av alla ämnen!...
När började Erika tycka att det var intressant med Filosofi och Naturkunskap!!? :O
Man kan väl dra den slutsatsen att lärare Kjell funkar mycket bättre i Filosofi än Etik o Livsfrågor, vet inte om det beror på gruppen eller nåt..
Naturkunskapen har gått från Kemi och Elektricitet till Människokroppen - och däri förklaringen till varför det helt plötsligt blev intressant! Ett ämne man kan...

Nu har jag lite utvärderingar och labbrapporter att skriva, tja so long ;P


Hahah yääss, när jag nu precis har skrivit klart detta inlägg kommer Linn och Lovisa och meddelar mig att det inte är någon Engelska idag och inte imorgon heller!  Vår lärare har fått ryggskott..
Då återstår bara en lektion till morgondagen, kanske man till och med kan få ledigt ? hehe... life

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: