Erikatta

2008-01-13
11:15:21

Magsjuka :(
Uusch vilken jobbig lördag jag har haft! Kom hem från M runt tolvtiden och haft ont i magen lite sådär ända sedan fredags kväll (då Hylte för övrigt vann mot Falken igen :) Gratts..) Sov jättedåligt hela natten och gick och la mig i sängen på en gång när jag kom hem. Sen ska vi äta pannkakor men jag förmådde mig inte få ner en bit. Tog ett äpple och så frågade pappa om jag hade spytt inatt eller nåt... och precis då kommer det bara.. Sen var jag helt slut hela dagen, vattenbrist som en öken och bara sov och åt lättsmält mat, keso och banan och blåbärssoppa, skittråkigt när man egentligen planerat att gå på bio som jag verkligen sett fram emot... :(   

Såå, idag när jag mår friskt igen får jag ändå inte följa med laget till Eneryda pga smittorisk och platsbrist :( så det blir till att va hemma idag igen med det plugg jag hade planerat att göra igår och städa och hoppas att man får en bra rapport sen :)


Jag ger dig inte min morgon och inte min dag
du får nått så mycket bättre, du får hela jävla jag

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: