Erikatta

2008-01-20
14:06:20

Måndag igen snart ...
Redovisningen i fredags gick roligt. Nejmen det gick kanon faktiskt. Prickade exakt en halvtimme utan att ens kolla på klockan och jag skötte mig exemplariskt tycker jag nog^^ Riktigt nöjd är jag...

Så... Matchen igår mot Helsingborg resulterade i ännu en vinst med 3-0 på listan. Det var väl inte mycket att snacka om, men helt ofarliga var de ju inte.
Om två veckor kommer min underbara syster <3 hem! Då ska vi minsann ha kul ihop för då ska vi lira U2- SM kval ihop i Engelholm! Längtar dit :P
Två veckor senare är det dags för en drabbning som jag/vi redan börjar bli nervösa för. Då är det dags att möta Värnamo på bortaplan, och är läget oförändrat inför den dagen betyder det att båda lagen behöver vinna den matchen för att komma etta i serien. Snacka om att det kommer stå två laddade lag på planen! Uooh jag ryser... 

Efter matchen igår blev det bio med älsk :) Vi såg National Treasure, som var helt okej! Jag tyckte nog lite bättre om den första filmen ändå, men så blir det ju lätt.
I You

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: