Erikatta

2008-01-17
07:55:00

På cykel till Peking

Jag, syrran och Baggis gjorde oss klara och packade stora väskor för vi hade bestämt att vi skulle cykla. Vi skulle cykla långt och länge fast ingen visste vart eller så. Jag kommer ihåg att jag packade 10 par sockar och skulle fråga Baggis om det var för lite men då hade hon bara packat två par sockar! haha ..
Av själva cyklingen minns jag inget men vi hamnade till slut efter en låång resa i Peking! Från Peking skulle vi ta ett flyg tillbaka hem men det var bara syrran och Baggis som hade fått biljetter, så jag fick smita in och låtsas att jag hade en plats och om någon kom och skulle ha platsen fick jag flytta mig, som i biografer ni vet. Planet fick starta om två gånger så det var knappt att vi vågade åka med det, men vi gjorde det ändå. Sen skulle vi äta lunch på planet och då ville syrran och Baggis sitta på flygets uteservering (!!!).. jag ville inte för jag tyckte det var för blåsigt :S hah..
Och så kom vi hem då och vad gjorde vi då? Jo, det visade sig att det var tisdag, så vi åkte till hallen på träning ^^ Det va så jag drömde inatt, och den tog hela natten att drömma också.

image216

ja, haha.. härligt härligt

Kommentarer:
#1: pyttan

HAHAHA uteservering på ett plan xD

2008-01-17 @ 19:59:17
#2: erika

eller hur!? haha :S

2008-01-17 @ 21:12:12
#3: sarah

vadå cykla till peking? jag tror att du har blandat ihop det med att cykla till torup! mihihi

2008-01-18 @ 11:50:39
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: