Erikatta

2008-07-04
21:43:08

This is what I am

Skolan vart tog du vägen... Fy, jag saknar att se det bekanta folket i korridorerna. Folk som man aldrig riktigt känt men som alltid funnits omkring och som man kännt till..
De som man känner väl träffar man ibland, men det blir ju mest bara på helgen..

Ne, istället slavar man 40 timmar i veckan och läängtar till helgerna. Vilket liv.
Nu är jag i alla fall ledig nästa vecka (puuh!).  
Det kommer säkert bli roligare sen när volleybollsäsongen börjar igen :) om man ens har ett jobb då återstår ju bara att se, ingen är så kluven och förvirrad som jag angående hösten. Det tar verkligen musten ur en att tänka på det. Trying not to.



Cuperna och seriestarten är allt jag vet om hösten, och det kommer bli såå spännande! :D




M<3 hur skit saker än känns får du mig alltid lugn...
Vi

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: