Erikatta

2008-07-25
20:55:30

Not Enough
Jag jobbar minsann på jag, åtta timmar om dagen.. de sista fyra veckorna på Berendsen får gärna gå fort alltså. Jag slutar där den 22 augusti för att veckan efter börja jobba på Spenshult som sjukgymnastbiträde :D 

Och ser vi inte fram emot en ny volleybollsäsong huh! :D och ännu en tillgång har anslutit sig för att stanna över hösten, nämligen Anna Tengnäs! intressant och väldigt roligt :D

Helgen ser inte så spännande ut för min del, trots det fina vädret och lön.. Har inte en enda plan :S 
Dessutom strejkar min mobiltelefon genom att vägra fungera utan att jag ens gjort nåt galet, skamligt..

Måste ju passa på att tacka Donique för det fina kortet också ;P kom hem snart din lilla alban :)




Vecka på vecka, när ska vi ha tid, bara du och jag? <3


Kommentarer:

Svar: Heej! Jo det är så bra så! Jag söker jobb inför hösten och njuter av ledigheten för fullt tillsammans med Marcus som har semester :) Jag har nämligen bestämt mig för att jobba till hösten istället för att plugga vidare. Hur har du tänkt o göra? Allt bra med dig? Pussokram

2008-07-26 @ 10:43:38
#2: Anonym

Om du inte hr några planer kan du ju alltid hänga med till Tylösand imon;)

2008-07-26 @ 19:16:51
#3: Mattias

Snart min Ängel...snart!

2008-07-27 @ 21:49:38
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: