Erikatta

2008-06-16
17:15:55

Hence blir Falkenbergare?? :O
Vad är det mina öron hör..? När jag jobbade idag hörde jag på radion "...och nu Volleyboll: " jaaaha tänkte jag först, det va ju konstigt, det är ju inte säsong nu. Men sen sa de att Hence är på väg till Falkenberg (såvida han inte bestämmer sig för utlandet) :O what?? det kom som en chock heelt oväntat. Flera gånger idag har jag tänkt efter och funderat på om jag inte hade hört fel eller nåt, men nej, jag hörde inte fel. Hence till Falkenberg! :S Han som varit här så länge att han känns som en Hylteprodukt från grunden. Undrar vad han har för resonemang...


Helgen, Falköping

Anyway, så har helgen gått i rasande fart! Jag och Mattias åkte till Falköping på fredageftermiddagen och mötte mamma, pappa Katta o Krille för att gå ut o äta en bit. Det hann  bli sent och vi hann inte så mycket mer. På lördagen var vi på Skara Sommarland ocg försökte oss även på att bada, men det var mest så kallt att vi (iaf jag) led mesta tiden. På kvällen var det ju såklart fotboll! Synd på det där sista målet från Spaniens sida :/
På söndagen var det meningen att vi skulle åka hem, men jag ville inte riktigt hem och på vägen dit hade vi stött på vägskylten "GÄLLSTAD" så jag o Mattias for iväg till Lager 157 och gjorde oss av med lite pengar.

Det var en väldigt vldigt rolig helg får jag säga, synd att den gick mer än dubbelt så fort som en arbetsdag på Berendsen :P

Kommentarer:
#1: joel

shit :/ hoppas han väljer utlandet isf! var hörde du det ? vilken radio kanal ?

puss

2008-06-16 @ 19:49:46
#2: anna

men va? jaja han gör ju som han vill..men det känns knäppt att han väljer att gå till dem. vad som helt men inte fbg känner jag :S fast det är bara min åsikt!

2008-06-17 @ 17:03:12
#3: erika

sv. Joel: uhm... jag minns inte exakt :O men vi lyssnar nästan bara på P3 på jobbet, så det måste nästan ha varit det! känns konstigt att han vill gå till falkenberg från Hylte :S

2008-06-17 @ 21:55:25
#4: Donika

Han får gå vart han vill!! Vi är ju iaf Ubbe kvaaar!! :D:D:D:D

2008-06-18 @ 12:10:29
#5: erika

sv. joel igen: jag menar Radio Halland! det var de lokala nyheterna såklart :D haha

2008-06-18 @ 16:54:08
#6: joel

haha okej.. ja jag läste det i hallands nyheter igår :/ känns som den knasigaste övergången på mkt länge och mest oväntade :P!

grymt att ubbe e kvar iaf :) kommer bli grymt att lira i hylte nu :) ha de puss

2008-06-19 @ 16:31:00
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: