Erikatta

2008-06-03
18:44:28

Studenten på Torsdag

Man var lagom sliten igår efter balen får erkännas men en fotbollsmatch och några knottbett på köpet hann man visst med iaf ^^
Idag har jag och Mattias varit i stan en sväng och lämnat en underkjol och hämtat prylar på skolan mm. På vägen hem blev det ett stopp på Spenshult för en knäkoll och glass :) som jag älskar dig <3
Väl hemma har jag städat grundligt inför studenten (märk väl ni som kommer hit!) på Torsdag. Snart tänkte jag ge mig på ett pass styrketräning så kanske det blir ett premiärdopp i sjön sen..

Imorgon ska det hämtas björkris och på eftermiddagen/kvällen sen blir det grillning och dekoration utav vagnen hos Elin! :)

...och det blir vår sista dag innan studenten!! :D Champangefrukost, Utsläpp och fest i Tylösand!!!

"Soolen Skiner" ;)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: