Erikatta

2008-06-09
16:49:49

Studenten

Idag var min första jobbdag på Berendsen igen. Det fick mig endast att inse hur sorgligt tråkigt det är men vad gör man inte nu när man tagit Studenten! För det var riktigt kul i Torsdags. Först Champangefrukaost hos Johanna, Sedan till skolan där vi fick springa ut först, och vi åkte från skolan i våra balvagnar (Vi först ^^) och in till stan där alla Halmstads studenter spatserade på Storgatan fram till Norre Katts Park som var fullproppad med familjer, släktingar, vänner, studenter. Sedan åkte vi hem och åt och sedan var det världens roligaste fest i Tylösand :P frågan är bara varför de stängde kl 2 och inte tre när alla hade såå kuul :)
Bilder finns på eeriikan.bilddagboken.se



Jaja nu är allt förbi :/

men livet går visst vidare för det :D
I helgen har jag varit på stranden lite, först med familjen i Lördags och sedan med Mattias i Söndags. Dock ville inte bilen längre än till Laholmsvägen så vi fick nödlösa lite, men det gick ju ^^ 

Nu ligger måånga jobbveckor framför mig, men också roligheter som Skara och Falköping till helgen, Camp Vallsnäs senare i sommar och så Nestea soklaaurt!  

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: