Erikatta

2008-06-18
17:01:07

Ubbe vår kung

Nu är det bara en dag kvar på jobbet tills midsommar :D skönt! Numera spenderar vi rasterna med att leta myror i kaffet/chokladen, för selecta maskinen (samt flera delar av köket) lider utav myr-invasion. Vi har, tro det eller ej myror i kaffemaskinen! :/ man får helt enkelt lita till att ögat upptäcker dem innan halsen gör det, eller inte dricka alls..

Anyway så hann jag läsa tidningen på jobbet idag och upptäckte där att Ubbe är oss trogen :) Vad gör det om Hence smiter, bara vi har kungen kvar ^^ Donika blev i alla fall glad, haha!

Sverige- Ryssland idag 08.45. Vad tror ni om resultatet?? Jag tippar 2-1 till Sverige, men det är mest bara för jag inte vet vad jag borde tippa :D hah, man måste ju tro på sitt lag ..


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: