Erikatta

2008-03-22
17:05:52

Äggaspelen forts.
Jag fick ett tydligt tecken på att jag nog inte platsar på bandyplanen i förra inlägget när Fanny kommenterade "HAHA ska du va med o spela? x)

HAHA - ja jag va me o lirade :D haha .. o jag o Amanda glänste faktiskt! - av svett, fan va man fick springa.. .
Meen hoppet va inte ute för oss tappra för vi råkade helt oplanerat gå vidare också ^^ (på grund av att ett lag i vår grupp blev diskat, men ändååå )
Hehe, so vi lirade åttondelsfinal idag med en och annan bakis målvakt eller back.. Men det hjälpte inte, det var bara att återvända hem efter den matchen. Inga tårar fällda för det...



...Däremot är det inte lika kul att säsongen tog slut för herrlaget i torsdags när de förlorade avgörande kvartsfinalen mot Örkelljunga efter att ha haft inte mindre än FYRA matchbollar (om jag inte minns fel) aj aj aj..

Väl krigat gentlemen

Kommentarer:
#1: Sara

nej:D det behöver du inte.. Glöm inte att du gärna får komma när jag firar 18 när vi ska ut:)

2008-03-22 @ 22:32:20
#2: fanny

hahah men jag kan inte tänka mig dig spela innebandy, de går bara inte ihop x)

2008-03-23 @ 12:38:35
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: