Erikatta

2008-03-13
21:15:38

Denna melodifestival
Det här med melodifestival är inte riktigt min grej, men på något sätt lyckas man inte undgå den... Därför tänker jag ändå kommentera lite! hehe

Vissa låtar har jag inte ens hört, vissa har jag hört halvt eller bara en gång och vissa har jag hört mer än en gång.
Jag kan väl börja med att säga att Carola och Andreas Johnsson HAHA vilken flopp, sjukt dålig. Hur kunde dom tro att det skulle gå med den låten. Nordman var ju typ tjugo gånger bättre..
Sen har vi Christer Sjögren som alla snackar om att den ska va så kass, och av det lilla jag har hört säger jag - ryktena stämmer.
Den enda av deltävlingarna som jag har sett är konstigt nog andra chansen där jag hittade min favorit Therese Andersson -amazing voice! :O
Meen finalen är ju vad som återstår och där tror jag på Charlotte Perelli och Linda Bengtzing (äkta rixFM material för övrigt). We'll see...

Här har ni en cool röst á la Therese Andersson som lätt hade platsat i finalen:


Och här kan ni se en snabbgenomgång av finalisterna:


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: