Erikatta

2008-03-28
15:27:59

Håret fixat o balklänning måttad
Igårkväll var några trevliga krabater hos mig på middag när jag o Mimmi hade vår avslutande trerätters- middag för projektarbetet. Trevligt, trevligt, det verkade smaka!

Idag blev det nån timme hos frisören. Fixat bort de slitna topparna och den lagom snygga utväxten, så nu ser man respektabel ut igen :) Håret är alltid så snyggt när man har varit hos frisören och sen när man har duschat det så är det precis likadant som det brukar ...
Direkt från frisören blev det in till stan och Hanna Morris för att måtta balklänningen! Och inte bara det, jag hittade till och med ett halsband som jag köpte! Inte budget precis men är det bal så är det..!

Nu ska jag snart dra till Donique och träning och sen till min älsk som säger att han har en present till mig. Reetligt nyfiken ^^ 

Kommentar:

så känns det altid, att håret är snyggt när man varit där :) sen känns det som sagt som det var innan man klippte sig

2008-03-28 @ 15:42:21
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: