Erikatta

2008-03-17
10:38:33

Mitt liv som nerd
Tillbaka i skolan och hälften av tjejerna här går och nynnar på melodifestivallåtar. Hittills idag har jag hört Charlotte Perelli, Ami Daimond och till och med Melodifestivalintrot - hah .. och då är klockan inte ens 11 än..

Jag är lite lagom trött -men av goda skäl, så ska inte klaga :)
Elitserien är inne i den bästa perioden på hela året - slutspelet,
vi ska kvala om lite mindre än två veckor,
och igår var jag med i hallen från kl.08.00 till typ 20.30 och arrangerade Flickornas U19 -Poolfinal :)
Och brudarna kom tvåa! :D Skitbra presterat! Man kände sig lite utanför när man inte fick vara med i matchtröjan, men jag var ju inte ensam iaf :P Louise och Donika såklart. Och grabbarna.

...och nummer 14 hahahaha  xD henne kommer vi minnas..

Jag blir väl inte annat än tvungen till att erkänna att just nu är det lite svårt att hinna med resten av livet, utanför volleybollen. Och så kommer det nog vara fram till maj. Men det är sån jag är, trivs bra med det livet i hallen och människorna där :)

Mot div.1 guurls!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: