Erikatta

2008-05-06
14:26:41

Hemma 14:26
Go Katie :D Baggis ska till Ryssland på internationellt samarbetsläger (typ),
och Katta och Dardan ska till Estland med ungdomslandslagen! :D

Donika, frågan är bara varför våra syskon lyckas men inte vi :D haha! vi får väl ta åt oss äran för det istället, lite våra förtjänster eller hur? ;) hah ..

Snyft för att säsongen är slut, och jag menar VERKLIGEN snyft alltså.. en vecka, eller max två utan träning kanske, men sen blir det saknad på hög nivå.

Idag är jag ledig och gör "nytta", plugg och annan smörja som ska röjas ur vägen och snart är det ju uppkörning för min del också :O scaary..


Love is when you dont want to fall asleep
because reality is better than a Dream



image334

Kommentar:
#1: Bull

haha, lätt att det är vår förtjänst :D:D hade de inte vart för mig så hade dardan aldrig spelat förfan :D

2008-05-07 @ 10:16:40
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: