Erikatta

2008-05-25
15:15:21

Mors dag
Grattis Mamma :) Grattis alla Mödrar. Det är ju Mors dag idag som bekant!

image363


Som vanligt blev Eurovision Song Contest en Svensk besvikelse. Jag diggar fortfarande frankrikes störtsköna bidrag :D hah ..

I Fredags var jag hos Elin och red! Helt underbart va det :D nog två år sedan jag satt på en häst senast och innan dess säkert två år till. Men helt underbart var det, jag vågade mig till och med på att galoppera! TACK ELIN det va väldigt trevligt :)

Igår var jag hos frisör och sminkös och planerade för balen litegrann, bara one week to go nu! Sedan var jag och Mattias och såg "What Happens in Vegas". Helt okej men jag var nog inte lika förtjust som Elin och Mared verkar ha varit ^^

Det blir en händelserik vecka nu.. Melodifestivalen, Betygsättning, Fester, Balen... Lite dyrt men mycket mycket roligt :DD Student 2008

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: