Erikatta

2008-05-06
14:46:53

Sanningens ögonblick
Snubblade över detta programm, Sanningens ögonblick förra veckan. Fick för mig att detta paret hade varit ihop ganska länge.

http://www.aftonbladet.se/webbtv/noje/article2411294.ab?collapsed=true

Om man nu har saker att dölja -hah :O varför riskera sitt förhållande för en summa pengar?? Stupid. Stackars Sofia, förudmjukad inför hela Sverige av sin egen pojkvän. Må han vara i ett stooort behov av pengar! :S

Jag undrar för övrigt om det där med "lögndetektor" går att lita på ? :S

Kommentar:

Åh jag såg det programmet och tyckte så synd om henne! De hade varit tillsammans i 5 år! Han verkade ha många lik i garderoben så jag fattar inte varför han ställde upp, fast samtidigt var det väl bäst för tjejen så att hon slapp bli mer lurad och förödmjukad :/

2008-05-09 @ 11:09:57
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: