Erikatta

2008-11-25
19:11:04

Allsvenskan !!


YEÄÄHHHS!!! Med tre matcher kvar att spela i denna serie är vi obesegrade och därmed klara för spel i Allsvenskan till våren!!! :D:D:D:D Vi gjorde det bryyds! Tänk att vi varit med sedan laget startade, i div.3 och nu är vi i Allsvenskan! Underbart! :D Och till på köpet var det vår TRETTIONDE seriematch-vinst i RAD!
Här ska man minsann inte sluta när man är på topp, för nu kör vi på! Jag vill dessutom inte riktigt påstå att vi är på topp, för vi har ännu mer att ge, det vet jag :P det känner jag! Woohooe!! :D

Kommentarer:
#1: Elise

Å Allsvenskan! Grattis! Guu va roligt :) Spännande!!:D det är ni värda efter allt kämpande! Jasså mysigt, vart ska du ta vägen under jul? Värme låter inte fel, where are you going sweetie? Ja det får vi verkligen hoppas att vi gör..jag vet :( alla är spridda med vinden, inte lätt att få allt att gå ihop när man jobbar så mycket som man gör..Men jag mår bara bra! Allt rullar på..puss och kram!

2008-11-26 @ 13:40:29

Svar: Hehe nepp, jag är hemma nu ;) Hur går det för dig med jobb, sport osv? :) kram

2008-11-28 @ 12:35:03
#3: johanna

fan vad kul gumman. grattis som fan :D jag saknar dig. kom till thailand och fest lite med mig :P annars far vi ses nar jag kommer hem :P

2008-11-30 @ 15:54:34
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: