Erikatta

2008-09-27
12:52:09

Läckö Cup och London
Datorn har inte varit igång på länge nu, vilket har varit ganska skönt ^^

Förra helgen spelade vi läckö cup i Lidköping och vann alla matcher och därmed turneringen, som nog hade lite sämre nivå än vi hade hoppats på.. Men ett par matcher blev det i alla fall och nu väntar oss en träningsmatch mot elitserielaget Gislaved innan seriestarten nästa helg!



I veckan har jag och Mattias varit i London som två små turistande svenskar i en stor stad :) Det har varit intensivt och oekonomiskt men dit åker man nog igen :)

Så på måndag är det back to work. Men först blir det en show med Björn Gustafsson i spetsen på teatern i Halmstad! :D

tshüss

Kommentarer:
#1: sarah

jag pratade tyska med en kille som varit i tyskland ett år i torsdags! jag förstod förvånansvärt mycket!

2008-09-27 @ 15:50:00



Rösta på mig och vinn en snygg och hipp mobiltelefon!

http://microsites.nokia.se/6220/index.php?thanks=1#/grid/1/-1/votes/5185986

2008-09-27 @ 15:53:05
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: