Erikatta

2008-09-18
13:43:17

Serien

Nu när jag sitter och kollar över höstens matchprogram blir jag pirrig i hela kroppen! Det kommer vara en nervös Erika inför varje match denna säsongen!  Nu går det inte att spela dåligt en match och ändå vinna mer brudar, nu kör vi. Vi har nya motståndare att lära känna och utmana.
Det är samma gamla brudar med tillägg :) fast ännu mer taggade. Vi är ett helt projekt, ångandes av vilja och laganda :)

Det kommer bli en spännande höst!
check out: hyltevolleydamer.blogg.se

Till helgen bär det av till Lidköping och Knallecupen.
Och efter presterandet i Borås kanske vi har lite bättre koll på lagen omkring oss.
Let's go bryds :D


Kommentar:

Kul med seriestart! Hur går allt på det nya jobbet?



Vi får ta och fixa designen till volleybloggen med ju. Du skulle kunna mejla över bilder och önskemål om färger etc till: [email protected] så ska jag se vad jag kan hitta på :)



Ha det bra! Kramkram

2008-09-20 @ 09:58:45
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: