Erikatta

2009-02-13
12:54:06

Destination Norrland

I brist på tid/ork/fantasi lägger jag upp samma inlägg som på http://hyltevolleydamer.blogg.se :



Snart bär det av mot det ännu mer kalla Sverige! Vi har uppgifter som tyder på att det är närmare 23 minusgrader i Umeå dit vi ska och lira! Mmm, låt oss hoppas att de har välisolerade hallar :) Jag rådde precis Donika till att inte raka benen, vi kan nog behöva lite päls.

Klockan 15.20 åker tåget och imorgon, Lördag förmiddag förväntas vi anlända i Umeå. Första matchen spelar vi mot Skellefteå på lördag 14.00, där även melodifestivalen håller till, därför väljer vi att sova i Umeå (Tack och lov med tanke på förra veckans prestationer men aj aj aj med tanke på att med rätt mängd fanatisk vilja ser jag mig själv med flera festa loss med Lasse Lindh på efterfest)
hehe...

/Erika

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: