Erikatta

2009-01-23
14:32:00

12-åringar och allsvenskan
Yess, just nu varvar jag allsvenskan med att jobba i en klass med 5-6or i Rydö. Lite lagom ordning ocg reda så där som det är bland barn i den åldern :)
I helgen lirar vi mot Skellefteå (17.30 lördag) och IKSU (14.00 Söndag). Efter fyra bortamatcher har vi nu våra två första hemmamatcher i allsvenskan framför oss! Så kom gärna och kolla :) Vi tänker fortsätta segertåget och hoppas att vi kan ta vinst nummer 38 och 39 i rad i helgen. Inget ska få stoppa oss!! :D Två år utan förlust och all anledning att köra på.

so long

Kommentar:

Svar: Åh så roligt! Då får du känna på läraryrket :) Jag tror nog att jag ska söka in till lärare på högskolan till hösten igen så får vi se vad som händer. Tills dess hoppas jag på jobb. Har varit på en del intervjuer i veckan som gått och så jobbar jag extra på konditori Haga :) Har du funderat nåt mer på utbildning? Kul att det går så bra med volleybollen! Kramkram

2009-01-23 @ 16:12:50
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: