Erikatta

2009-01-16
12:26:51

Helgens matcher

Som ni kanske har förstått innebär i princip varje helg just nu att vi har matcher både på lördagarna och söndagarna. Ibland jättelånga bortamatcher och ibland hemmamatcher. Denna helgen är det två nya bortamatcher. På lördag mot RIG Falköping och på söndag mot Göteborg. Det blir två otroligt tuffa matcher. Men vi ska förstås göra allt för att fortsätta vår segersvit som nu är uppe i 35 vunna matcher i rad :) -snart två år utan förlust, då vi förlorade mot just Göteborg.

Nästa vecka ska jag för övrigt testa på vikariat och jag har ett annat litet jobb på gång, så nu händer det åtmindstone något :P


Kommentarer:
#1: elin

tejp är grejen! se till att använda silvertejp bara, hon tog sig ur min tejpning jävligt snabbt ;) haha :D

2009-01-19 @ 13:39:17
#2: sarah

haha, det är inget tema... bara jag som är naturnördig och kör på det temat själv...

2009-01-21 @ 20:00:17

Hej! Hehe ja det minns jag, det var tider det ^^. Jaså minsann? Jag har faktiskt haft matbloggen i tankarna några gånger men det har inte blivit någon uppdatering, däremot använder jag den ofta själv för att leta upp recepten som vi har där ;D



Hur är allt annars? Vad är det för jobb du har på gång? :) Puss&kram

2009-01-22 @ 20:38:38
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: