Erikatta

2009-01-06
20:10:25

Tisdag

Ikväll faller det och faller det visst, snö.
Imorgon börjar Mattias jobba igen och på torsdag börjar massa elever i skolan.
Och jag ska vara hemma och hoppas att dagarna går. Hade inte gjort nåt med ett litet jobb.
Det kommer nog att bli med och göra ändå , så tråkigt behöver jagkanske inte ha.
Imorgon ska jag göra ett klipp hoss frissan och sen träna. Ny träning på torsdag och sedan åker vi på fredag! Till uppsala, vila ut på hotellet en natt och sen match mot Tierp på Lördag! Laddddaaaaa!
Tillbaka till uppsala och snarka för att på Söndagen styra mot Åland för match mot Jomala.

Seehr spannend! :D


Kommentarer:
#1: sarah

om du inte ringer mig då säger jag upp bekantskapen med dig!

2009-01-06 @ 23:40:13
#2: Sara

Åh, vad kul! Lycka till gumman, håller verkligen tummarna för dig:) Ni kommer klara det galant! Uppdatera så fort du kommit hem efter matchen

2009-01-07 @ 00:08:16
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: