Erikatta

2009-07-11
16:30:56

Första jobbveckan

Ja det är lika oinspirerande att komma till tvätten i år som det brukar. Inte riktigt förresten. Jag har ju Baggis att jobba med i år :) och det är inte kaos där längre, tack och lov. Hur som helst är jag nöjd med att ha jobb. Det är ju faktiskt en inkomst!
Det fysiska arbete och tidiga mornar gör dock att jag är väldigt trött när jag kommer hem. Ändå har jag träningar att gå på efteråt och om inte försöker jag ändå röra mig lite, eller gymma. Jag måste bli härdad nu! :) då går det inte att lägga sig ner hur trött man än må vara. Tidig läggningsdags får det ändå alltid bli när det är jobb dagen efter. Annars gör man det värre för sig än det är.
Lite beachvolleyboll har det hunnits med i hylte också! Och så är ju både Pyttan och Katta hemma! Det borde dom va lite oftare så här länge.

Nu ska jag gå och titta till mina muffins i köket :)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: