Erikatta

2009-07-26
11:07:36

Going for it
Jag är schälv. Mattias är i Helsingborg.
Jag är inne i en beslutsam och målinriktad period. Om två kanske tre veckor är det meningen att vår bollträning ska börja. Det är inte så länge kvar dit och när vi är där, vill jag vara i den form jag ungefär har tänkt mig. Alla som tränar vet att det finns inga genvägar eller undantag. Det är allt eller inget. Så jag gör vad jag kan och vill trots att det är sommar kvar inte vakna upp tung och bakfull och ser helst mig själv utföra aktiviteter nästan varje dag.

Nu ska jag snart åka och spela beach förhoppningsvis och sen idag ska jag faktiskt se Harry Potter. Även om det var trehundra år sedan förra filmen kom och man inte minns ett jota. Crap.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: