Erikatta

2009-07-01
16:53:59

Ledighetens njutbara dagar

Jag är ledig även denna veckan ut och jag kunde ju knappast ha prickat mina två veckor bättre! :D Sol och värme har inneburit många dagar på stranden i rad med olika vänner och med Mattias :) Bland annat med Johanna, Sara, Elin och Linn. Det blir såklart också varit mycket grillning, lite after beach och utgångar! Till exempel måndagsklubben i måndags med Elin som var underbart kul :)
Idag har jag och Moa varit och jobbat en sväng på camp vallsnäs, vilket innebär att jag lirar volleyboll med barn på läger. Och det gör jag så gärna :)

För övrigt är nätterna i värmen olidliga. Tropiska nätter eller vad det kallas. Swettigt värre.

Tränare på väg (?) ;D


Kommentarer:
#1: Sara

Stranden var toppen! Och fiesta igår också!:) hoppas att du hade kul trots att tröttheten slog till;)

2009-07-03 @ 23:45:22
#2: Amanda

Nej det har vi inte gjort än, men ska nog i juli iaf. Jo jag vet, det är bara det att vi får ha två bilar då så vi kan köra Bastian till skolan i hylte varje dag varannan vecka. Bättre att bo där man har gångavstånd till släkt tycker jag, främst Bastian. men vi får se, kan ju bli Torup också...! Är billigare iaf:)

2009-07-04 @ 20:10:17
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: