Erikatta

2009-06-22
23:43:28

Bättre

Hostmediciner, ögnsalva, nässpray, panodil, halstabletter, ipren.
Härlig diet man har gått på. Det börjar minska nu tack och lov. Nässpray och halstabletter finns dock fortfarande med i kosten. Efter att ögonen börjat rinna i lördags var det dags för öronen att plåga mig när jag vaknade i söndags. Tack gode gud att det blev kortvarigt för att ha ont i öronen är inte nådigt. Nåväl, jag mår bättre nu, har till och med varit en sväng på ge-kås. Men träningen imorgon får bli lugn. Dessutom vet jag inte hur mycket mina ögon klarar av som fortfarande är röda och irriterade :/
Hur som helst är jag mycket bättre nu. Och glad är jag för det för nu skiner solen som aldrig förr, och vem vill sitta inne hela dagarna då!

Soolenskiner! :D


Kommentarer:
#1: Amanda

ja,hade varit jätteskönt om vi kunde få den! Men satans synd att den är så dyr:( Jo är säkert bara en balkong, men fattar inte vad det är fr nåt konstigt övanför vardagsrummet, för balkongen är den vid köket... Och en balkong duger alldeles utmärkt till oss =) Krya på dig!!

2009-06-25 @ 22:34:49
#2: Amanda

Haha symbolen är en graviditetssymbol. Vet inte könet, tog aldrig reda på det.:)

2009-06-29 @ 21:39:58
#3: Anonym

Vad använder du, baddräkt eller bikini?

2009-06-29 @ 22:00:06
#4: Anonym

Vad använder du, baddräkt eller bikini?

2009-06-29 @ 22:00:11
#5: DIAMANT!

Vill du vara med och tävla om att bli veckans blogg?

Anmäl dig här: http://diamantmamman.blogg.se

2009-06-29 @ 22:09:56
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: