Erikatta

2009-06-14
11:25:24

Eh Eh
Utgång i fredags , utgång igår :D Ja det är intensivt må jag säga, och otroligt trevligt!! I fredags var det såklart mängder med nyutgångna studenter ute men jag och Elin gjorde vårt bästa för att hävda oss och Hampus med oss.
Och igår fick jag träffa Sarah som är i Halmstad på visit! Och därtill Linn som jag inte har träffat på hur länge som helst! Elin joinade aningen senare och trevligt var det minst sagt :D

Idag vaknar jag upp till ett ensamt liv som ska pågå fram till onsdag. Mattias är i Halmstad på sannarpslägret och ska sova där med. Så ensam är jag alltså. Och dessutom ska jag börja jobba imorgon, blö. Men jag ska nog klara mig igenom veckan på egen hand.. (?)

Nu ska jag snart börja städa. Men först blir det en sväng mot Torulund där Krille spelar match.

Kommentar:
#1: Sara

Åh, låter som att ni hade underbart skoj! Vad ska du hitta på på midsommar?Puss puss

2009-06-17 @ 19:09:51
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: