Erikatta

2009-06-20
22:25:19

Sjuka
Det var första veckan på tvätten nu ska jag vara ledig i två veckor. Första veckan blev det dock inte mycket jobbat. Måndag jobbade jag, tisdag kände jag mig plötsligt otroligt hängig efter en döjobbig natt. Jag åkte hem och låg nästan hela dagen i sängen/soffan med nästan 40 graders feber, helt utslagen. Jag hade glömt hur dåligt man kunde må av feber men det var helt hemskt, orkade knappt gå till köket och tillbaka den dagen. Jag var lite bättre dagen därpå men halsen, svalget och öronen var tjocka och gjorde så s*tans ont! jag fick stanna hemma två dagar till och idag, ytterligare två dagar efter är jag fortfarande inte kry! Snoret rinner som ett vattenfall och infektionen har helt plötsligt och smått oväntat nu attackerat ögonen som rinner och lyser rött :(    ischlopischlo! Hela min kropp är efter fem dagars sjukdom ytterst fysiskt svag och besvärlig (djup suck).
Och Mattias har det inte mycket bättre. Han är också überförkyld.

Inte roligt alls och så oinspirerande det kan bli. Jag hoppas på snabb och effektiv tillfriskning. 


Jag älskar dig 
mitt hjärta, min kära :) 
även om vi är sjuka och orkeslösa
 

Kommentar:
#1: Sara

Jag hoppas att du mår bättre idag gumman, om inte krya på dig!

2009-06-22 @ 20:30:33
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: