Erikatta

2009-06-07
12:15:19

Nationaldag och studentvecka
Så igår var Sveriges nationaldag. Någon uppvisning mot danskarna blev det dock inte. Anfall på anfall men in i mål ville bollen inte. Mer än bakom Isaksson. Nåväl.
Träningen har satt igång gemensamt denna vackan! Det känns väldigt spännande med ett nytt lag! Det är svårt att förutse hur det kommer mynna ut men jag tror på det här. Nya ansikten och nya utmaningar, im redy :D

Det här blir sista vackan i skolan och ett år efter att jag tog studenten ska jag delta i ännu en skolavslutning, som lärare. Det känns underbart! Och i fredags var jag på skolresa med de små liven!
Måndagen efter skolavslutningar och studenter börjar jag och Baggis slava på tvätten igen, men det behöver vi inte tänka på än... hm.

Igår var Brolle på visit i stora Hyltebruk. Då var vi bedda att vara servicepersonal/vakter. Klart man ställer upp - eller? Konstigt nog är det mycket ofta samma personer som offrar sin tid.. Thumbs up for you guys.

Dessutom har denna veckan inneburit en ny tatuering ;D



You are wonderful <3




Kommentarer:
#1: Elin

åh erika vilken underbar bild! är så tacksam för att du finns!<3

2009-06-07 @ 20:04:19
#2: Sara

Underbar!



2009-06-09 @ 11:15:43
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: