Erikatta

2009-05-16
17:52:04

Angels and Demons

Änglar och Demoner höll liksom boken, ett rasande tempo. Jag är verkligen glad att jag har läst boken så man förstår allt. Liksom i de flesta filmer fattades mycket ur boken, tyvärr. I boken är platserna inte bara platser och männiksorna inte bara personer. Där finns så mycket mer beskrivelser, känslor och förhållanden som inte finns i boken. Det var ändå häftiga scener och jag vill verkligen åka till Rom eller Vatikanstaten och se alla dessa verk! Fantastiska! :)

Idag har jag kollat på fotboll hela dagen, först damlaget som vann och sedan spelade Mattias. Det är för det mesta ganska trevligt fast idag det blåste kallt så man kunde tro att man var mitt ute på ett öppet hav, brr.. Men man har lärt sig att det ibland krävs många lager kläder.

Ikväll håller vi tummarna för Europas bästa Marlena Ehrman! La Voix! :)


Kommentar:
#1: Amanda

ja, det är Jonnas mamma =) Hon är jättetrevlig, och fruktansvärt duktig! Gå dit vettja! =)

2009-05-18 @ 19:56:56
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: