Erikatta

2009-05-11
17:18:02

Blogging
Enligt Donika är jag så sjukt dålig på att uppdatera. Och jag kan väl inte annat än att instämma då..
Så snart jag har lite bilder och vi har kommit iordning klart i lägenheten ska ni få se. Det går inte i ett rasande tempo när det gäller gardiner, kartonger osv.
Jag jobbar på som lärarvikarie och ska göra det tills sommarlovet inträder. Då ska jag jobba asset av mig på underbara tvätten fram till augusti istället. Det där med "sommarlov", det var läängesen man hade ett..

Nåväl. Sedan studenten skulle jag inte påstå att jag har träffat för många klasskompisar men på två dagar i sträck denna helg har jag plötsligt träffat tre stycken :O :D först kakan Sara som är tillbaka i Sverige lagom til lden Svenska sommaren :) hon var och kollade på samma fotbollsmatch som jag i Oskarström. Och dagen därpå stötte jag hör och häpna på Tanja och Matilda på Ge-kås. Där vi för övrigt var låångt ifrån ensamma (knuffa, trängas, knuffas). LIte överraskad blev jag allt.
 
Hm. En konfirmation har jag också hunnit med i helgen. Det var Mattias systerson som tog studenten. Jag tror aldrig jag har varit i en kyrka med en såå rastlös vuxen människa. Mattias var värre än femåringarna på raden bakom och ville bara ut. Fast vem kan klandra honom när kantorn sjöng som om hon hade svalt en tupp, eller tre. Uooeww...

Förra veckan var jag på Emma Mårtens slutkoncert på Sturegymnasiet. Och gyyd va bra det va!! Speciellt Emma. Awesome! Dessutom fick jag verkligen känslan av att vilja ta studenten en gång till. De som gör det nu kommer ha det bäst dessa resterande veckorna. Jag vill mee! :)

Hur som helst folks, jag lever, datorn är bara inte så högproiriterad :)

Kommentar:

Hejhej! Allt är fint med mig :) Med dig med hoppas jag! Jag har varit på väg att skriva till dig på msn några gånger men du har loggat ut precis då :P



Har du och Mattias flyttat ihop? Ni får ju ha inflyttningsfest isåfall ;D



Vi får höras av!

Kram :)

2009-05-11 @ 22:27:49
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: