Erikatta

2009-05-27
13:40:10

Boxercise och besked
Imorgon är en mycket mycket spännande dag för alla hyltevolleydamer! :D vi har endast fått ett meddelande om när och var vi ska samlas och jag förväntar mig information för alla de veckor som gått i tystnad :D det kan vara besvikna besked eller det kan vara bra besked. Jag är nästen lite nervös :D hihi. Efter är det presskonferens så något har de ju kommit fram till !

För övrigt har jag haft fantastiskt mycket träningsvärk de senaste två dagarna efter ett sjukt hårt boxercisepass med Baggis. Det blir en repris idag men det kommer kännas att man lever, big time :) Det är verkligen den bästa formen av träning man kan få, näst efter bollträning såklart! 

Solen är välkommen i helgen!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: