Erikatta

2009-05-14
20:17:26

Fritid i överflöd och ensam
Det är ju helt otroligt hur mycket fritid man har nu när inte tre timmar om dagen går till att träna. Dagen är inte så rik på innehåll just nu. Jag försöker hitta så många olika sorters träning som jag bara kan för variation. Det lär bli både löpning, simning, cykling, gym och  lite pilates. Ändå är det lite tråkigt att träna ensam. Men varför i hela världen har gymmet och simmhallen sommarstängt?? Trist värre.
Några besked från klubben och styrelsen kommer inte med blixten. Faktum är att jag inte har hört någonting :/

Att jobba har varit otroligt roligt det senaste halvåret! Jag trivs otroligt bra som lärare! Särskilt i Rydö med det fantastiska arbetslag de utgör där. Dessutom känner man verkligen att man fyller en viktig funktion. Som förebild och som vuxen person. Ja, jag gillar det..

Mattias är på träning nu. Han är på träning eller fotboll var dag o helg och sällan hemma, känns det som i alla fall. Är det inte spela eller coacha/träna så är det titta. Och så mycket tid kommer vi nog inte heller få ihop i sommar när jag ska jobba 7-16 och han dygnet-runt- pass som assistent och ha alla fotbollslag i rullning.

Nästa vecka är det kristi himmelfärdsdag och klämdag så det är lite minisemester för mig från och med onsdag eftermiddag. Eventuellt åker jag till syrran i Falköping en sväng då!

Imorgon ska jag äntligen få se Änglar och Demoner på bio!! :D Yess!

Kommentar:
#1: Elise :)

Yey! Erika, jag är så glad att du uppdaterar lite oftare nuförtiden! :D Skoj att läsa vad du har för dig sötis! pusss

2009-05-15 @ 03:49:57
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: