Erikatta

2009-05-24
19:05:24

Långhelgen
Det har varit en helg av trevligheter vill jag lova. Den startades upp med middag ute i torsdagskväll med Johanna, Sara och Elin. Och i fredags åkte jag till Falköping för att hälsa på syrran och de andra volleybollnördarna. Detta gjordes dessutom i ett exemplariskt följe bestående av min vän Donika. Som sedan i fredgas även kan handla på systembolaget och måste betala tandläkarbesöken. Gratttis igen ;)
Hur som helst jag kom hem på lördag kväll för att hinna sova en timme innan jag tog bilen och hämtade Mattias i stan mitt i natta. Idag, som är söndag då, har vi varit i Halmstad och hämtat ett barbord som vi fick byta med Mattias syster Jenny, för att hon fick Mattias gamla tv. Som om det inte vore nog har vi också avnjutit ännu en underbar middag hos Mattias moster, alltid lika fantastisk mat!

Nu ska jag montera ihop en multibox och träna min stackars kropp.
På torsdag får vi veta!!! Jag vet dock inte vad men någon sorts information ska vi få, enligt Boris sms :)
Äntligen händer det något!

Tchüss

Kommentar:
#1: Sara

Uppdatera imorgon när du vet vad de har kommit fram till! Jag tuggar tandtråd!

2009-05-27 @ 23:35:37
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: