Erikatta

2009-05-18
20:35:20

Norge Norge
Grattis till Norge. Deras bidrag resulterade i den tråkigaste, mest ospännande röstning genom historien. Ungefär. Men jag måste medge att de var värdiga vinsten! Trots att jag är mycket positivt överraskad av att det var så många bra bidrag med i år! Ett uppsving vill jag lova.
Dessutom var det visst Norges nationaldag igår :)

Nu börjar lägenheten se ut som den ska med lite tavlor och gardiner :) Till och med utemöbler har vi fått till altanen/balkongen! Lite växter ska till också sen är den riktigt wunderschön! Jag älskar stället :D Jag måste lägga upp lite bilder sen när allt står som det ska :D kanske till helgen. Det är ju långhelg nu för alla som går i skolan , eller jobbar i skola för den delen :D hehe jag älskar skolans arbetstider!
Nästa vecka ska jag dessutom med på skolresa! Härlisch.

Nu ska jag göra lite tråkig, ensam träning. Pilatesen jag var på igår var bra, men räcker inte långt om man ska spela elitserien om ett par månader :D
 


Kommentarer:
#1: Amanda

ja, snart har jag gått halva tiden =) Ska bli supermysigt!

2009-05-18 @ 21:08:26
#2: Elin

hej snygging;) saknar dig! Jag kommer hem på tor och ringer dig när jag är i Sverige:) puss

2009-05-19 @ 17:49:28
#3: Sara

Och när blir det inflyttningsfest?;)

2009-05-19 @ 19:34:11
#4: Amanda

Jag har hört att födelsevikten till stor del ligger i generna och Ronny coh jag vägde båda fyra. bastian vägde 4,2. ;( :p

2009-05-21 @ 20:46:55
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: