Erikatta

2009-05-13
18:33:35

Some action huh?

Jag har absolut ingenting att göra just i denna stund. Jag har dammsugt hela lägenheten, diskat och slängt in en tvättmaskin. Har man inget att göra måste man enligt min käresta skylla sig själv för att man inte har fyllt eftermiddagen med aktiviteter. Trots att man har städat, diskat och tvättat så finns det tid kvar av denna dag, såå, då blir det ännu lite träning, i guess. Det är bara så förbannat trist när man tränar själv. Fast jag behöver det verkligen. Det känns som att musklerna förtvinar så fort man sätter sig ner numera :S

Nej usch. Jag måste göra något åt denna vidriga känsla nu! Jag måste helt enkelt verkligen se till att ge mig själv ett riktigt kok träningsvärk tills imorgon...


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: