Erikatta

2009-05-31
22:35:45

Söndag
En söndagskväll i sin ensamhet sitter jag här och ska snart gå och lägga mig. Veckan som kommer är intressant med förhoppningsvis nya möten, tatueringsplaner och skolresa bland annat. Vädret är wuunderbahr :D idag har varit riktigt riktigt hett! Trots det är det enda jag gjort att kolla på Krille när han lirade fotbollsmatch. Imponerande bra var det dock! Många små talager där vill jag lova.

Igår var jag i Hylte och lirade lite beachvolley med donika med flera! Fantastik bra blir anläggningen! :D som en liten strand mitt på örnatorget. Fast ytan är ganska stor, riktigt lyckat bygge tror jag, the pace to be i framtiden ;D

Välkommen tillbaka hem till Gräsås Elin din pudding. Sommaren ligger framför oss alla!

Åh! Nu kom jag att tänka på alla vackra människor som är på bal just nu!! Åhh vad avis jag blev nu...! Lyckliga människor!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: